Din dragoste, am fost la un pas de crimă


„ Numai femeile înșelate știu ce înseamnă cu adevărat ura. Când îți descoperi bărbatul în brațele alteia mult mai tânără decât tine, îți poți pierde orice urmă de rațiune. Acesta este punctul culminant al urii, care te orbește. „

       Nu știu să povestesc și poate de aceea am să încep cu sfârșitul poveștii mele, adică, cu momentul acela când ți se pune vălul pe ochi, când nu mai vezi nimic în fața și-ți vine să lovești, să scapi de toată ura adunată în tine.

— Ce faci?! Vrei să mă omori?! Ajutor!

Acestea au fost cuvintele care m-au readus cu picioarele pe pământ. Fusese un țipăt, un urlet care-mi sfredelise creierul, izgonind negura ce se așternuse peste mintea mea.

M-am uitat la tânăra care strigase și am văzut, cu uimire, că avea pe față o expresie de groază. Mă privea de parcă ar fi văzut moartea. Stătea lipită de peretele bucătăriei, ca pentru a se apăra, dar nu avea unde să se refugieze. Eu eram în fața ei, cu un cuțit în mână, ridicat deasupra capului pentru a lovi. Poate așa s-ar fi întâmplat, dacă nu m-ar fi oprit acel strigăt de groază, aproape neomenesc.

Dacă ți-am stârnit cât de cât curiozitatea, găsești continuarea poveștii aici pe Wattpad. Îți doresc o lectură plăcută! 🙂

About nicoletaliana

Mă numesc Nicoleta. Sunt o fire veselă , romantică și sociabilă. Sunt pasionată de muzică , filme , lectură , natură , de călătorii și îmi place tot ce este inovator. Ceea ce mă reprezintă este motto-ul : " Don't Worry , Be Happy ! "

Posted on 14 Martie 2016, in Din Viața Noastră and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

revelatiinesfarsite

Just another WordPress.com site

Relaxare's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Căsuța Oliviei

si alte lucruri care incap in inima mea

romantacodruta.wordpress.com/

M-AM MUTAT PE www.codrutaromanta.ro

La Gigel

La râma tăvălită

Evelina

by Evelina Di Lauro

Almeno Tu

racconti e riflessioni

domnisoara adelaide

Eşti astăzi unde trebuie să fii, şi faci astăzi ceea ce trebuie să faci!

Soarele Noptii

De visat, visăm doar noaptea fiindcă ziua dormim.

Piercing the Veil of Reality

By Bernhard Guenther. A collection of essays, films and interviews, ranging from spirituality, shamanism, psychology, self-work, esotericism, to the paranormal and hyperdimensional realities. By Bernhard Guenther

Psiholog Oradea Simona Hint

Psiholog Oradea - Simona Hint - Tel :0740054037 e-mail:hint_simona@yahoo.com

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Cristian Terran

Ignoranța naște monștri!

omamacurioasa.wordpress.com/

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Conspiratii si Mistere

teoria conspiratiei, mistere neelucidate, secrete, extraterestrii, lumi paralele, conspiratii mondiale si locale, stapanii din umbra, illuminati, grupul bilderberg, manipulare, solutii impotriva manipularii, solutii impotriva noii ordini mondiale, anti nwo, stiri alternative, etc…

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Blog-ul fanului science fiction

Casa virtuală a lui Bebe, Voicu, Liviu și Cristi

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Câmpul alb, oile negre...

CATALOGUL TANGENŢELOR MELE CU LITERATURA (CV ONLINE)

În Înaltul Cerului

Candelabrele cerului atârnate de bolta universului.

Dragut Dora

It's about beauty and everything

Party Life

Official Website of #PartyLife by R-Yan.

Emotii de mamica

Despre fericirea noastra

razvanvanfirescu.wordpress.com/

Despre finețea relaxării

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Movie Zone

recomandari filme

revelatiinesfarsite

Just another WordPress.com site

Relaxare's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Căsuța Oliviei

si alte lucruri care incap in inima mea

romantacodruta.wordpress.com/

M-AM MUTAT PE www.codrutaromanta.ro

La Gigel

La râma tăvălită

Evelina

by Evelina Di Lauro

Almeno Tu

racconti e riflessioni

domnisoara adelaide

Eşti astăzi unde trebuie să fii, şi faci astăzi ceea ce trebuie să faci!

Soarele Noptii

De visat, visăm doar noaptea fiindcă ziua dormim.

Piercing the Veil of Reality

By Bernhard Guenther. A collection of essays, films and interviews, ranging from spirituality, shamanism, psychology, self-work, esotericism, to the paranormal and hyperdimensional realities. By Bernhard Guenther

Psiholog Oradea Simona Hint

Psiholog Oradea - Simona Hint - Tel :0740054037 e-mail:hint_simona@yahoo.com

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Cristian Terran

Ignoranța naște monștri!

omamacurioasa.wordpress.com/

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Conspiratii si Mistere

teoria conspiratiei, mistere neelucidate, secrete, extraterestrii, lumi paralele, conspiratii mondiale si locale, stapanii din umbra, illuminati, grupul bilderberg, manipulare, solutii impotriva manipularii, solutii impotriva noii ordini mondiale, anti nwo, stiri alternative, etc…

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Blog-ul fanului science fiction

Casa virtuală a lui Bebe, Voicu, Liviu și Cristi

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Câmpul alb, oile negre...

CATALOGUL TANGENŢELOR MELE CU LITERATURA (CV ONLINE)

În Înaltul Cerului

Candelabrele cerului atârnate de bolta universului.

Dragut Dora

It's about beauty and everything

Party Life

Official Website of #PartyLife by R-Yan.

Emotii de mamica

Despre fericirea noastra

razvanvanfirescu.wordpress.com/

Despre finețea relaxării

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Movie Zone

recomandari filme

Moshul SF

Blogul EXPLORATORII LUMII DE MÂINE

VERONICISME

De la Tuşa Vero cetire - traduceri, povestiri, elucubraţii, etc, şamd...

Sânge şi Trandafiri

Poveştile noastre întunecate...

bibliodevafiliala3

Recomandări de lectură şi tot ce ţine de cultură - Un site pentru tine

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

sviluppo neonato bambino claudy

S.O.S famiglia " è nato il vostro bambino ? "

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Alexandru Chermeleu

Don't Worry... Be Happy ! Live & Explore The Innovations !

Tot ceea ce nu ți-am spus vreodată...

Reuşim să iertăm, într-un final, atunci când realizăm că iubirea pe care o trăim, a meritat toate lacrimile provocate de alţii...

Bucatarie Indiana Vegetariana

Delicii culinare ayurvedice

Daniella

Always reading & dreaming ♥

falling in love with books

"Miss a meal if you have to, but don't miss a book"

101 Books

Reading my way through Time Magazine's 100 Greatest Novels since 1923 (plus Ulysses)

