Amorțeala iernii-mi va trece cu un tratament balnear, iar vara-mi va surâde cu un sejur în Dubai


Iarna aceasta, am fost tot într-o stare de continuă amorțeală… Ei hai să fim sinceri, nu cred că doar eu m-am simțit așa… câți dintre voi v-ați simțit la fel? Ehhh… uite, cred că am ghicit, cu siguranță majoritatea… 🙂 Așa este, pe timpul iernii mai cu toții intrăm într-o stare de amorțeală sau transă, așa precum ursul în hibernare. Atunci când ieșim din case, cu toții suntem zgribuliți și cam tremurăm din toate încheieturile când simțim că vântul ne biciuie fețele și corpul cu suflul său aprig și plin de ger și abia așteptăm să terminăm ce avem de făcut pe afară și să revenim la căldura îmbietoare din căminele noastre. Așa am petrecut iarna aceasta, mai tot timpul eram amorțită de frig, când ieșeam din casă. Acum răsuflu ușurată, și daaa… am cam început să mă dezmorțesc odată cu apariția primelor raze călduțe și să-mi scald fața la soarele blând al primăverii, precum face un ghiocel când își ițește capul din zăpadă 🙂

Bine înțeles că după amorțeala în care am fost toată iarna, acum am nevoie de ceva revigorant, relaxant și care să-mi pună sângele în mișcare, să mă învioreze și să mă reâmprospăteze după această lungă hibernare. Ce poate fi mai perfect după iarna friguroasă care abia a trecut? Ei da…, nimic mai perfect decât un tratament balnear. Cu gândul acesta stăruind în căpșorul meu, iată-mă făcând surfing pe internet. Tot navigând încolo și încoace, numele CND Turism – Vacanțe Speciale mi-a atras atenția. Curiozitatea mea fiind mare, am accesat site-ul șiii… surpriză mare! Sunt foarte încântată de ofertele turistice și de vacanțele ce le-am găsit aici… și un zâmbet larg a apărut pe fața mea, de-a dreptul radiez de fericire 🙂

Cum am zis adineaori, mă interesează ceva revigoant după starea de amorțeală, așa că, m-am pus pe căutat câteva stațiuni balneare pentru revigorarea organismului prin tratament balnear. Fiind din Oradea, am dat click pe Stațiuni Balneare – Băile Felix și m-am uitat la ofertele pe care le au. După ce am studiat fiecare ofertă, într-un final am găsit ceea ce căutam, adică ceva accesibil și eficient 😉

Hai să vă istorisesc câte ceva despre această stațiune, poate sunteți dornici să aflați:

Băile Felix este o stațiune balneo-climatică din Sânmartin, județul Bihor. Ea este situată cam la zece kilometri de Oradea și este considerată ca fiind cea mai mare stațiune balneară cu regim permanent din România, clasificându-se pe locul doi, din punct de vedere al locurilor de cazare, după litoralul Marii Neagre. 

Această stațiune oferă următoarele facilități: în tratarea afecțiunilor reumatice , ginecologice și neurologice. Din punct de vedere medical, stațiunea dispune de instalații medicale pentru:

  • electroterapie ( băi galvanice, ultrasunete, laser )
  • hidroterapie ( băi cu apă termală, duș scoțian, duș subacval, jacuzzi, băi de plante, băi drenolimfatice )
  • masoterapie ( masaj parțial sau total, masaj relaxant, masaj tonifiant )
  • aerosoli cu ape termale și medicamente
  • termoterapie ( împachetări cu parafină ) 
  • aromoterapie ( băi cu arome, masaj cu uleiuri, gimnastică relaxantă )
  • kinetoterapie ( terapie prin mișcare în bazine cu apă termală – temperatura apei este cuprinsă între 20°C-49°C)
  • elongații ( tracțiune în ax a diferitelor regiuni ale coloanei vertebrale, cu scopul de a îndepărta vertebrele între ele și de a reduce presiunea exercitată de discul intervertebral asupra nervilor )

Ca și obiective turistice stațiunea pune la dispoziția vizitatorilor:

  • Lacuri cu nuferi și lotuși populate de broaște țestoase și de pești exotici

Lacul cu nuferi

  • Ștrandul Apollo cu apă termală

Ștrandul Apollo cu apă termală

  • Aqua Park-ul acoperit de la Hotel President

VIDEO   Aqua Park-ul Acoperit Hotel President   –   sursă Youtube

  • Rezervația naturală „ Pârâul Peța ” din Băile 1 Mai care adăpostește 3 specii naturale protejate: Nymphaea Lotus Thermalis ( unic în Europa – este o relicvă a erei terțiare ),  peștele „Roșioara lui Racoviță” ( este o specie endemică, denumită după naturalistul român Emil Racoviță ), și melcul Melanopsis Parreyssi ( supraviețuitor al erei glaciare ).
  • Cel mai vechi ștrand din România ( aprox. 107 ani ) Ștrandul cu valuri din Băile 1 Mai

Ar mai fi multe altele de enumerat și din istorie și arhitectură, dar am să mă opresc aici.

Sursă info  –  Wikipedia

Sursă foto  – internet

Dragă cititorule, dacă ți-am captat atenția și dacă ți-am stârnit cât de cât curiozitatea despre această stațiune balneară, atunci nu îți rămâne altceva de făcut decât să dai un click aici și să-ți rezervi onlie o evadare de week-end sau chiar o vacanță. 🙂

Uite că am rezolvat problema cu amorțeala prin rezervarea unui tratament balnear. Ce-mi mai rămâne de făcut e să-mi caut pentru vara asta o vacanță. Și cum de mult timp îmi doresc să ajung pe meleagurile Emiratelor Arabe, adică în Dubai, am căutat pe site să văd ce oferte de vacanță găsesc. Și iată, am gasit exact ceea ce căutam 😉 Este vorba despre un program social, care se va desfășura pe timp de 7 nopți și după părerea mea, e la un preț destul de convenabil 😉 Așa că, am hotărât, o să îmi fac o rezervare și la vară… yuhuuu ce mai, îmi iau zborul spre Dubai 😉

Dragi cititori ce ziceți de alegerile mele? Vă plac? Eu cred că da. Dar dacă totuși doriți altceva, sau aspirați să vă petreceți vacanțe ceva mai exotice, atunci acestea le puteți găsi aici destinații exotice.

Toate acestea fiind spuse, nu-mi rămâne altceva de făcut decât să închei aici și să mă retrag. Voi ce destinații ați ales pentru vacanța voastră? Sunt nespus de nerăbdătoare să vă citesc opțiunile în comentariile voastre la acest articol pe care vi l-am prezentat. Vă doresc toate cele bune, sănătate, zile senine și vacanțe de vis 🙂 V-am pupat!

Acest articol a fost scris pentru proba nr.9 din concursul Spring SuperBlog 2016

About nicoletaliana

Mă numesc Nicoleta. Sunt o fire veselă , romantică și sociabilă. Sunt pasionată de muzică , filme , lectură , natură , de călătorii și îmi place tot ce este inovator. Ceea ce mă reprezintă este motto-ul : " Don't Worry , Be Happy ! "

Posted on Martie/24/2016, in Creație and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cat de inspirat e titlul 🙂 felicitari pentru articol 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

SACCSIV - blog ortodox

Ortodoxie, analize, documentare, istorie, politica

Adn de Femeie

Femeia are mereu ceva de spus!

vindec suflete

Sufletul reprezintă întreaga fiinţă, nu o parte lăuntrică ce supravieţuieşte morţii corpului.

Rânduri cu dichis

by Literatură pe tocuri

bookcaffe.wordpress.com/

Să citim și să dansăm: aceste două amuzamente nu vor face niciodată vreun rău lumii. - Voltaire

ADN de Femeie

Femeia are mereu ceva de spus!

miruna-si-poezie

amalgam de gânduri şi cuvinte

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

revelatiinesfarsite

Just another WordPress.com site

Relaxare's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Căsuța Oliviei

si alte lucruri care incap in inima mea

romantacodruta.wordpress.com/

M-AM MUTAT PE www.codrutaromanta.ro

La Gigel

La râma tăvălită

Evelina

by Evelina Di Lauro

Almeno Tu

racconti e riflessioni

domnisoara adelaide

Eşti astăzi unde trebuie să fii, şi faci astăzi ceea ce trebuie să faci!

Soarele Noptii

De visat, visăm doar noaptea fiindcă ziua dormim.

Lupul Dacic

Blog pentru unitate nationala GETO-DACICA !

Piercing the Veil of Reality

The Work of Bernhard Guenther

Psiholog Oradea Simona Hint

Psiholog Oradea - Simona Hint - Tel :0740054037 e-mail:hint_simona@yahoo.com

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Cristian Terran

Ignoranța naște monștri!

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Conspiratii si Mistere

teoria conspiratiei, mistere neelucidate, secrete, extraterestrii, lumi paralele, conspiratii mondiale si locale, stapanii din umbra, illuminati, grupul bilderberg, manipulare, solutii impotriva manipularii, solutii impotriva noii ordini mondiale, anti nwo, stiri alternative, etc…

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Blog-ul fanului science fiction

Casa virtuală a lui Bebe, Voicu, Liviu și Cristi

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

SACCSIV - blog ortodox

Ortodoxie, analize, documentare, istorie, politica

Adn de Femeie

Femeia are mereu ceva de spus!

vindec suflete

Sufletul reprezintă întreaga fiinţă, nu o parte lăuntrică ce supravieţuieşte morţii corpului.

Rânduri cu dichis

by Literatură pe tocuri

bookcaffe.wordpress.com/

Să citim și să dansăm: aceste două amuzamente nu vor face niciodată vreun rău lumii. - Voltaire

ADN de Femeie

Femeia are mereu ceva de spus!

miruna-si-poezie

amalgam de gânduri şi cuvinte

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

revelatiinesfarsite

Just another WordPress.com site

Relaxare's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Căsuța Oliviei

si alte lucruri care incap in inima mea

romantacodruta.wordpress.com/

M-AM MUTAT PE www.codrutaromanta.ro

La Gigel

La râma tăvălită

Evelina

by Evelina Di Lauro

Almeno Tu

racconti e riflessioni

domnisoara adelaide

Eşti astăzi unde trebuie să fii, şi faci astăzi ceea ce trebuie să faci!

Soarele Noptii

De visat, visăm doar noaptea fiindcă ziua dormim.

Lupul Dacic

Blog pentru unitate nationala GETO-DACICA !

Piercing the Veil of Reality

The Work of Bernhard Guenther

Psiholog Oradea Simona Hint

Psiholog Oradea - Simona Hint - Tel :0740054037 e-mail:hint_simona@yahoo.com

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Cristian Terran

Ignoranța naște monștri!

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

Conspiratii si Mistere

teoria conspiratiei, mistere neelucidate, secrete, extraterestrii, lumi paralele, conspiratii mondiale si locale, stapanii din umbra, illuminati, grupul bilderberg, manipulare, solutii impotriva manipularii, solutii impotriva noii ordini mondiale, anti nwo, stiri alternative, etc…

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi

Blog-ul fanului science fiction

Casa virtuală a lui Bebe, Voicu, Liviu și Cristi

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Câmpul alb, oile negre...

CATALOGUL TANGENŢELOR MELE CU LITERATURA (CV ONLINE)

În Înaltul Cerului

Candelabrele cerului atârnate de bolta universului.

Dragut Dora

It's about beauty and everything

Party Life

Official Website of #PartyLife by R-Yan.

Emotii de mamica

Despre fericirea noastra

razvanvanfirescu.wordpress.com/

Despre finețea relaxării

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

Movie Zone

recomandari filme

Moshul SF

Blogul EXPLORATORII LUMII DE MÂINE

VERONICISME

De la Tuşa Vero cetire - traduceri, povestiri, elucubraţii, etc, şamd...

Sânge şi Trandafiri

Poveştile noastre întunecate...

bibliodevafiliala3

Recomandări de lectură şi tot ce ţine de cultură - Un site pentru tine

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

